Dokładamy również wszelkich starań by zamówienie dotarło do Państwa w nienaruszonym stanie.
Dlatego:
- Każdy produkt jest starannie zapakowany i wysyłany kurierem UPS.
- każda wysyłana paczka jest odpowiednio oznaczona (taśma ostrzegawcza lub/oraz naklejki np. „Uwaga szkło”).
- wszystkie towary przechowujemy na własnym magazynie, dzięki czemu czas wysyłki przebiega bez opóźnień, a produkty są wysyłane w ciągu 24 godzin roboczych
- każda wysyłana przez nas paczka kurierska jest ubezpieczona
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody UPS) koniecznie w obecności kuriera. Jeżeli nie ma takiej możliwości niezwłocznie daj nam znać o problemie.
Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę i model.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.